Marc
Administrator
Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:52, 20 Lis 2006 Temat postu: Literatura z przedmiotu podstawy marketingu |
|
|
Literatura z przedmiotu podstawy marketingu
1. Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.; „Marketing”, PWE, Warszawa 2000
2. „Podstawy marketingu”; pod red. Altkorna J., Instytut Marketingu, Kraków 2001
3. Kotler P.; „Marketing – analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola”, Gebether & Ska, Warszawa 2000
4. Kotler P.; „Marketing: podręcznik europejski”, PWE, Warszawa 2002
5. Kramer T.; „Podstawy marketingu”, PWE, Warszawa 2000
6. „Podręcznik marketingu”; pod red. Thomas M.J., PWN, Warszawa 1998
7. „Badania rynkowe i marketingowe”; pod red. Kramer J., PWE, Warszawa 1994
8. Kaczmarczyk S.; „Badania marketingowe – metody i techniki”, PWE, Warszawa 1996
9. Niestrój R.; „Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne”, PWN, Warszawa 1996
10. Kłeczek R., Kowal W., Woźniczka J.; „Strategiczne planowanie marketingowe”, PWE, Warszawa 1999
11. Penc-Pietrzak I.; „Strategie biznesu i marketingu”, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2000
Post został pochwalony 0 razy
|
|